Monday, November 23, 2009

perihal hari ini:
mula2 x best
ngantuk
malaih nk bgn
tp bila da jumpa bdk2 n dah kenai semua terus baek mcm bese
xlalu mkn lo....balik umah saket pale
warna hari ini:
cream utk tudung
kuning air utk baju kurung
perihal diri anda:
pendiam
hahahhaahah
Apakah sebenarnya..Terbuku dikalbumu..Apakah erti linang airmata di pipimu..
Ucapkanlah padaku..Tak bisa ku rungkainya..Rahsia yang kau pendam itu..Aku hanya menduga..Tidak mampu merasa..Sebenar-benar perasaanmu..Pengorbanan yang kau lakukan..Untuk dewasakanku..Hanya bisa ditanggung hati ibu..Namunku percaya..Takkan terlerai kasih..Ikatan ini tak kan putus..Telah kau telan lara..Dan terima segala..Dugaan dan badai yang melanda..
Ampunkan dosa-dosaku ibu....

perasaan anda mlm ni

aduyai
mata ape dah jadi u kene tido la
sok kena jadi fasi
aduyai
ok2 nk tdo ni...nyteeee :)

Sedang...in motion heheh :)

perihal sepanjang cuti sem ni:
kadang2 bosan
lenguh blkg ngadap laptop
puas ati dpt masak tuk adik2
seram sejuk tunggu result sem lepas kua (arap2 terbaikkkk...)
perihal menjadi ank sulung:
best
matang
dihormati
plg penting kuasa lbh huhu
perihal harta kesayangan anda:
ex5
laptop compaq
hp baru pemberian jambu air
digicam
hp sony
perihal hobi masa lapang anda:
tgok cerite
online
baca blog orang
kumpul gmbar
perihal makanan kegemaran anda:
nasik
aiskrim
mihun kungfu
mi sizzling
perihal ayah anda:
pendiam
diam2 ubi tapi luas pandangan
pemikiran jauh ke hadapan
xtawu nk sembang ape ngn dia
perihal ibu anda:
busy selalu
belajar lagi
pandai masak lauk sedap
(oang x manje k)
perihal kaum kerabat anda:
cahi
paling best paling syg kdg2 nyampah tp still syg kt dia ni..plg suke bile dia pkai baju raya tahun ni...cun (eceh tgok sape blikan).
asymal
jual mahal nak cium pn payah tapi da xde adik laen plg kecik...xpe kau...
nawal
da besar mcm belagak (no no no... ego je), sedang bertugas sebagai guru ganti di SK Bkt Rimau, bakal menjadi pelajar kampus Gombak jurusan Mechatronics.
syauqi
jauh di mata dekat di hati...sdg bertarung dgn examz sijil pelajaran mesia...bakal menyambung STAM bg mendptkan tawaran belajar di Ummul Qura Univ...good luck bdk nakal.
sobeer
budak baek... rajin... blikan brg2 kat kedai huhu, tp kdg2 xnk dengau ckp oang.
perihal kwn2 rapat anda:
marina nazurah bt mohsin:
random... lucu... lawak.... kelakar... byk idea... unik..
masreha bt samuri:
matured kdg2 serius tp bijak dan berwawasan yeargh ala2 miley ciruz...rumah terletak di tgh bendang...bez gila. he he.
hadaniah bt razali:
pandai.. comel (bak kata M...) 'camwhore'... kalau D amik gmb msti cun...